Friday 15 May 2015

(Video) Dua Lelaki Dengan 'Jetpacks' Terbang Sekitar Dubai

Posted By: readnext - 01:29

Share

& Comment



>>Yves Rossy dan Vince Reffet, kedua-dua pencipta 'Jetman Dubai' pasukan atlet jetpack, telah menghasilkan video yg luar biasa, penerbangan jetpack serentak yg tinggi di atas padang pasir Dubai dan sekitarnya.

>>Rossy, seorang juruterbang profesional berani dari Switzerland, pencipta inovasi terkemuka di bidang penerbangan manusia, mencipta jetpack kustomnya sendiri setelah bertahun-tahun percubaan dan penyesuaian. Penerbangan ini merupakan pengalaman yg beliau dan anak didik beliau, Reffet, telah kumpul semasa bertahun berpraktis.



>>Jetpack Rossy direka seakan jetpacks yg kita semua telah lihat di media sci-fi seperti The Roketeer. Mereka memerlukan bantuan dari pesawat lain utk melancarkan penerbangan tetapi dapat menambah ketinggian dan mengekalkan penerbangan di mana-mana sahaja untuk 6 hingga 13 minit pada kelajuan antara 180 dan 300 km/j.



About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.