Saturday 2 May 2015

Identiti 6 Orang Pelumba Haram Myvi Menyebabkan Kemalangan Maut Dikenalpasti??

Posted By: readnext - 23:58

Share

& Comment

Identiti 6 Orang Pelumba Haram Myvi Menyebabkan Kemalangan Maut Dikenalpasti??



Sebentar tadi, ada seorang sahabat telah share kepada admin 6 orang yang dipercayai terlibat dengan aktiviti lumba haram yang menyebabkan kemalangan maut.

Artikel Berkaitan : (Video) Anak Mangsa Kemalangan Maut Lumba Haram Myvi Menangis Hiba di Hospital



Kemalangan maut tersebut terlah meragut nyawa pasangan suami isteri bersama anak bongsu mereka. Pajero yang dinaiki dikatakan terbalik beberapa kali dan mangsa tercampak keluar kenderaan.

Artikel Berkaitan : (Video) Temubual Bersama Saksi Terawal Kemalangan Maut Akibat Lumba Haram

Saksikan di bawah untuk melihat mereka yang disyaki terlibat dengan perlumbaan haram tersebut. Semoga PDRM dapat membuat siasatan terhadap mereka ini dan ditangkap. Semoga pihak yang bersalah dikenakan hukuman berat setimpal dengan kesalahan mereka yang membahayakan pengguna jalanraya yang lain sebagai pengajaran.


Gambar berikut dipercayai diambil sebelum mereka memulakan perlumbaan HARAM!! Memang Haram Jadah!!

UPDATE:
Salah seorang daripada senarai yang disenaraikan di atas menyatakan beliau TIDAK TERBABIT langsung di dalam insiden di atas dan akaun facebooknya dipetik oleh pihak yang menyebarkan senarai terbabit.

Turut diberitahu melalui post FB beliau bahawa mendapat info dari pihak polis bahawa semua yang terlibat sudah tampil ke balai polis.



sumber : news.entertainment

About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.