Tuesday 5 May 2015

INGAT TAK?? 5 Beradik menjadi Yatim Piatu selepas Ibubapa maut digilis lori..?

Posted By: readnext - 23:26

Share

& Comment


Ya...5 beradik ini telah menjadi yatim piatu setelah ibu bapa mereka maut digilis lori dalam kejadian langgar lari di susur Jalan Chan Sow Lin pada penghujung bulan Mei 2014.




Sekarang tengah viral kemalangan Pajero dan Myvi yang mengorbankan 3 beranak dan mangsa meninggalkan 2 anak yang masih kecil. Jadi pihak kami cuba mengingatkan kembali kejadian ini supaya ada pihak yang ingin salurkan bantuan untuk 5 beradik ini boleh berbuat sedemikian untuk membantu mereka.



Dalam kejadian pada 7.30 pagi itu, juruteknik Jefri Mohd Zain, 50, dan isterinya Noorsalawati Ibrahim, 40, terbunuh ketika dalam perjalanan ke tempat kerja menaiki motosikal setelah digilis sebuah lori dalam kejadian langgar lari berhampiran susur ke Cheras, di Jalan Loke Yew.
Pasangan itu meninggalkan lima anak – Muhd Haikal, 16, Fatin Adlina, 14, Mohd Aidil, 10, Norsyamini, 4, dan Nor Auni Safia, 3











About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.