Tuesday 5 May 2015

(Bomba) Potong Cincin Tersekat Pada Kemaluan

Posted By: readnext - 20:37

Share

& Comment


Cincin besi yang dipotong oleh bomba - Foto ihsan bomba

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki terpaksa menahan kesakitan selama beberapa jam sambil menanggung malu besar, apabila cincin besi yang dipasang bagi tujuan seks, tersekat pada kemaluannya yang membengkak. 


Akibat kejadian terbabit, dia terpaksa dikejarkan untuk bantuan kecemasan di Hospital Kuala Lumpur (HKL), petang semalam. Selepas pasukan doktor di Unit Kecemasan HKL tidak dapat mengeluarkan cincin berkenaan, mereka akhirnya mendapatkan bantuan bomba dan penyelamat, yang sebelum ini biasanya dipanggil memotong cincin yang terlekat pada jari.

Penolong Pengarah Bahagian Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur, Azizan Ismail, berkata 12 anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Titiwangsa bergegas ke HKL, sejurus menerima panggilan pada jam 3.46 petang. 

Beliau berkata, anggota pasukan itu mengambil masa hampir sejam sebelum berhasil memotong cincin berkenaan daripada kemaluan mangsa. 

"Anggota kami terpaksa menggunakan pemotong khas bagi memotong besi cincin terbabit pada dua bahagian sebelum ia berjaya dikeluarkan dari kemaluan lelaki berkenaan," katanya.


sumber : bharian online

About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.