Monday 18 May 2015

Dari Luar Rumah Ini Kelihatan Biasa Shj Tapi Anda Pasti Terkejut Melihat Dalamannya

Posted By: readnext - 18:07

Share

& Comment


Rumah ini kelihatan biasa sahaja dari luar, tetapi sebaik sahaja anda melangkahkan kaki di dalam rumah ini, ada sesuatu  yang menarik berada di dalam rumah ini yang pasti buatkan anda teruja dan tertarik, seolah-olah anda memasuki dalam dunia kisah dongeng lengkap dengan kemudahan yang  ada serta di lengkapi kolam renang, sauna dan padang golf.

Semua itu anda boleh temuinya di bawah rumah dua tingkat di 3970 Spencer Street di Las Vegas, Nevada, di mana semua kemudahan hebat berada di 26 kaki di bawah tanah!

Rumah bawah tanah pada asalnya dibina atas permintaan ahli perniagaan Girard "Jerry" B. Henderson yang bimbang berlakunya Perang Dingin.

Rumah bawah tanah direka untuk menempatkan keseluruhan keluarga tanpa memerlukan mereka meneroka di atas tanah.

Walaupun berada 26 kaki di bawah tanah. Ruangan bawah tanah 15.200 kaki persegi mempunyai lampu yang berubah mengikut persamaan waktu.

Klik sini untuk lihat video












About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.