Friday 19 June 2015

(Video) Ini Kereta Abang Saya, Minta Tolong Ajarkan..

Posted By: readnext - 00:05

Share

& Comment




SIAPA sangka gadis manis lagi pemalu ini akan melakukan aksi drift yang seterusnya membuatkan beberapa tenaga pengajar kelas memandu lesen L menjerit ketakutan.

Dalam sebuah video yang dimuat naik pada 24 Mac lepas, pemandu rali profesional Malaysia Leona Chin menyamar sebagai pelajar ‘skema’ dan lurus bendul.
Jom lihat video prank yang dijayakan oleh pemandu profesional ini!



“Ini kereta abang saya,” ujar Leona Chin kepada keempat-empat pengajar memandu tentang kereta sportnya.

Selepas membawa kereta ‘abangnya’ ke sebuah lokasi, Chin bersama-sama dengan pengajar tersebut mula melakukan rutin latihan dan ujian memandu.

“Saya fikir anda perlu berlatih memandu dengan lebih kerap,” kata seorang pengajar lelaki. Chin hanya tersenyum mendengarnya.

Di luar jangkaan pengajar terbabit, Chin mula membuat aksi ‘spin tyre’ seterusnya memasuki fasa pemanduan aksi yang dikenali sebagai ‘donut’.
Chin melakukan aksi sama ke atas seorang pengajar wanita, yang sepanjang masa menjerit sambil berpaut pada tali pinggang keledar.

Dua lagi tenaga pengajar warga asing pula, meluru keluar dari kereta selepas aksi ‘donut’ daripada Chin tamat.

“Anda hampir bunuh saya!” teriak seorang pengajar lelaki berbaju kemeja biru. Dia juga kelihatan memegang kepala bagai tidak percaya dengan apa yang telah dialami.

Untuk pengetahuan, Chin merupakan salah seorang daripada pelumba pasukan Redbull Malaysia yang sudah menyertai pelbagai temasya rali peringkat kebangsaan.



Apa yang dilakukan Chin sebenarnya merupakan aksi prank yang dibawakan oleh maxman.tv, di mana semua aksi lasak Chin dipantau tanpa membahayakan nyawa orang awam dan mangsa prank.

Sehingga kini, video prank tersebut sudah menarik 30 juta viewers di Youtube dan telah dikongsi ramai di laman-laman sosial.

sumber : mynewshub

About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.