Tuesday 16 June 2015

Pengguna Waze Kini Boleh Minta ‘Terminator’ Tunjukkan Jalan

Posted By: readnext - 03:49

Share

& Comment




SIAPA yang tidak tahu aplikasi Waze pada zaman sekarang?

Aplikasi navigasi yang memberikan informasi trafik dalam bentuk masa nyata ini telah banyak membantu pemandu-pemandu di seluruh dunia termasuk Malaysia.

Sejak dimiliki oleh Google, pelbagai penambahbaikan pada fungsi aplikasi ini telah dibuat.

Salah satunya adalah pilihan suara yang memberi arahan daripada pilihan sama ada Bahasa Melayu, sehinggalah boleh memilih suara artis dan selebriti.



Terkini, bersempena dengan filem Terminator Genysis, Waze turut menambah suara Arnold Schwarzenegger pada penawaran mereka.

Kemaskini terbaharu ini membolehkan pemandu yang berminat untuk mendengar suara Schwarzenegger bagi mengikuti arahan daripada Waze.
Untuk mengubah suara tersebut, anda hanya perlu membuka aplikasi Waze, dan tap pada butang Settings, pilih Sound – Navigation Guidance dan pilih pilihan English (US) Terminator Genisys.


sumber :  MYNEWSHUB.CC

About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.