Sunday 5 July 2015

Komen Dr Maza Terhadap Isu Rosmah Mansor Dapat Layanan Istimewa

Posted By: readnext - 00:43

Share

& Comment




Mufti Perlis, Profesor Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin sentiasa tampil memberikan komen-komen lantang berhubung apa sahaja isu semasa.

Hari ini menerusi laman Facebooknya, DrMAZA.com, beliau memuatnaik satu posting terhadap isu layanan istimewa yang diberikan kepada isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Menggunakan perkataan 'simpati', Asri mahu rakyat tidak mudah melemparkan tohmahan negatif terhadap Rosmah dengan mengambil kira keadaan kesihatan dan fizikalnya.
Namun dalam masa yang sama, sebagai usaha meminta rakyat memahami situasi Rosmah itu, Asri juga menggesa kerajaan 'tidak lupa' kesusahan yang ditanggung rakyat pada masa kini yang terbeban dengan kos sara hidup yang semakin meningkat.

Posting Asri itu turut mendapat reaksi pelbagai dari orang ramai.




Sebelum ini isteri Datuk Seri Najib Razak itu dihentam banyak pihak gara-gara tersebarnya satu video menunjukkan beliau mendapat layanan istimewa dipakaikan kasut oleh seorang pegawainya.
Beberapa orang terdekat Rosmah, termasuk pegawainya mempertahankan tindakan itu dengan menegaskan keadaan itu terjadi akibat masalah kesihatan yang dihadapinya. - Siakapkeli.my

About readnext

MediumMinda is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 MediumMinda™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.